24 Temmuz 2015 Cuma

Blogumuza Destek Olanlara

 Herkese iyi bloglar :)

Blogumuzu daha açalı bikaç saat oldu ama mail adresime 5 6 kişi sizinle çalışmak istiyorum diye mail atmış bi kontrol edeyim diye açtım "o da ne ?"


6 kişi yazarlık için başvurmuş. Gerçekten bu beni çok mutlu etti çünkü ilk bir kaç saatten hatta bir kaç gün pek fazla kişinin okuyacağını veya seveceğini düşünmüyordum. İyi ki yanılmışım :)



Sizde bu blogda yazmak isterseniz aşağıdaki mail adresine sizinle irtibat kurabileceğimiz her hangi bir bilginizi yollayabilirsiniz :) 

Başvuru için:

hasancan.1126@hotmail.com

0554 798 9436


Unknown

Author & Editor

Yazar Hakkında: Ben Hasancan Öksüzler. Yaklaşık 2 senedir internet dünyasında aktif olarak bulunmaktayım. 2 sene önce Lisemde katıldığım bir kişisel gelişim seminerinden sonra, Kendi Kahramanınız Olun! Sloganıyla kendimi internette geliştirmeye karar verdim. Etrafımdaki insanlara faydam oluyorsa ne mutlu yazılarımda yorum olarak bi teşekkürü mazur görmezseniz çok sevirim :).

0 yorum:

Yorum Gönder

 
biz.