24 Temmuz 2015 Cuma

Pc Modifikasyonu

Evet arkaşlar sizde eski bilgisayarınızla uğraşmak istiyorsanız benim yaptığım fotoğraflardan da ilham alabilirsiniz ayrıca fotoğraf yollayanların yapılmış bilgisayarlarını da yayınlayabiliriz. Bu benim emektar :) 2002 model toplama bir pc zamanının en iyilerindendi arkadaş ama artık beli büküldü bende laptop alınca boşta kaldı geçenlerde eski sehbanın üst yüzeyine silikonladım gayet serin ve stabil çalışıyor bu da fotoğrafı :)



evet arkadaşlar aşağıda da köydeki eski pc var :) Çok güzel şeyler yapamadım ama yine de kendi kendime uğraş olarak yapmıştım hepsi de taş gibi çalışıyor 14 15 senelik bilgisayarlar :)
Sizinde bu şekil uğraştığınız pc ler varsa mail adresimize yada yorumlardan yollayın paylaşalım :) hasancan.1126@hotmail.com

Unknown

Author & Editor

Yazar Hakkında: Ben Hasancan Öksüzler. Yaklaşık 2 senedir internet dünyasında aktif olarak bulunmaktayım. 2 sene önce Lisemde katıldığım bir kişisel gelişim seminerinden sonra, Kendi Kahramanınız Olun! Sloganıyla kendimi internette geliştirmeye karar verdim. Etrafımdaki insanlara faydam oluyorsa ne mutlu yazılarımda yorum olarak bi teşekkürü mazur görmezseniz çok sevirim :).

0 yorum:

Yorum Gönder

 
biz.