27 Temmuz 2015 Pazartesi

Pikniğe Gittiğinizde Boş Dönmeyin


Dün bir arkadaşıma gittiğimde gördüm bu kozalakları en az 20 cm yükseklikleri vardı ve odaya ayrı bir hava katmışlardı. Ev sahibine bunları nerden aldığını sorduğumda ise daha da şaşırdım. "Pikniğe gittiğimizde ağaçtan yere düşen kozalaklar arasından seçtim bende evime aksesuar olarak koydum herkes de çok beğendi bence pikniğe gittiğinde herkes büyük 2 kozalak alıp evine koyabilir" dedi. Çok hoşuma gitmişti bu fikir.Hemen sizinle 
paylaşmak istedim bende. Bir kaç tane daha fotoğrafını çektim bence çok hoş duruyorlar salonda tam aynanın önündeki çıkıntılarda :)



 Birde tam uçlarından çakmak ile az bir miktar ısıtıldığında odaya yaydığı konu gerçekten paha biçilemez. O odunsu koku etiketiyle satılan parfümler bu kokunun yanında hiç bir şey kalır.


Sizde ailenizle pikniğe gittiğinde etrafınızda kozalak dolu ağaçlar varsa diplerine bakın. Erginleşip toprağa düşen kozalaklar eve gerçekten güzel bir hava katıyor. Hele o kokusu gerçekten beni benden aldı. Aklınızın bir köşesinde bulunsun görürseniz sizde deneyebilirsiniz :)


Unknown

Author & Editor

Yazar Hakkında: Ben Hasancan Öksüzler. Yaklaşık 2 senedir internet dünyasında aktif olarak bulunmaktayım. 2 sene önce Lisemde katıldığım bir kişisel gelişim seminerinden sonra, Kendi Kahramanınız Olun! Sloganıyla kendimi internette geliştirmeye karar verdim. Etrafımdaki insanlara faydam oluyorsa ne mutlu yazılarımda yorum olarak bi teşekkürü mazur görmezseniz çok sevirim :).

0 yorum:

Yorum Gönder

 
biz.