29 Temmuz 2015 Çarşamba

Çin'den Siparişim Geldi

 Sabah kargocunun beni araması ile zıplayarak uyandım yataktan. Bu kargocular neden erkenden gelirler ? 
  Neyse açtım kapıyı otomatiğe bastım. Kargocu asansörden inince günaydın kardeşim demesiyle içimden söylediklerimi yok saydım :)

Ürünü aliexpress.com dan aldığım için klasik sarı paketlerinde geliyor. Daha 4 tane daha siparişim var onlarda muhtemelen 3-4 güne gelirler. Bu benim ayrıca aliexpress.com dan aldığım ilk ürün. O yüzden deneme amaçlı basit bir kılıf almıştım telefonum için. Hemde burda aynı ürün 5-10 lira arası değişen fiyatlara satılırken; Ben aliexpress.com dan 0,23 dolara aldım 50 kuruş civarı. Bunlardan 10 tane alıp dükkana koyduğumuzu düşünelim. Kalan yerler 5 10 liradan satarken bizim 4 liradan sattığımızı düşünelim. 
10 Ürün Maliyeti=5 Tl


10 Ürün Satışı=40 Tl

Bence 35 Tl gayet iyi bir rakam :) Gümrükten rahat geçmesi için de ben 3 tane babam 3 tane annem 3 tane kuzen 3 tane ohoo işimiz rahat :) 

İsterseniz biraz ürün nasıl geliyor onu inceleyelim.

Bu şekilde sarı paketlerde geliyor aliexpressden alınan ürünler. Bu sarı paketin iç kısmı hava dolu poşetciklerle kaplı yani kargoda taşıma esnasında her hangi bir zarar gelme olasılığını minimum seviyeye indirgiyor.



 Ürün burdaki telefoncularda 5 liraya satılan kılıflarla birebir aynı kalitede aynı ölçülerde aynı tipte. Her hangi bir kusur yada uyuşmamazlık göremedim ben telefonumla :)


Son olarak da ben artık acele olmayan ama ihtiyacımda olan ürünleri bu şekilde aliexpress ve Ebay den almaya karar verdim. Gerçekten hem ücretsiz kargo olması hem de burdaki ürünlere kıyasla %1000 daha ucuz olması bu olayı öğrendikten sonra beni buna mecbur kıldı sayılır :)
Bile bile 50 kuruşluk ürüne 5 lira 10 lira vermek istemem çünkü. 

Sizinde ihtiyacınız olan ama acelesi olmayan istediğiniz ürünler varsa aliexpress ve Ebay ı önerebilirim son derece bu siteler bana göre.

 Aklınızın bir köşesinde bulunsun :)

Unknown

Author & Editor

Yazar Hakkında: Ben Hasancan Öksüzler. Yaklaşık 2 senedir internet dünyasında aktif olarak bulunmaktayım. 2 sene önce Lisemde katıldığım bir kişisel gelişim seminerinden sonra, Kendi Kahramanınız Olun! Sloganıyla kendimi internette geliştirmeye karar verdim. Etrafımdaki insanlara faydam oluyorsa ne mutlu yazılarımda yorum olarak bi teşekkürü mazur görmezseniz çok sevirim :).

0 yorum:

Yorum Gönder

 
biz.